جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۲۱:۲۸

منوچهری اعلام کرد:
آخرین وضعیت مناقصه بحث‌انگیز مخازن ذخیره نفت جاسک

باشگاه خبری فراساحل: معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از عدم لغو مناقصه قرارداد BOT مخازن ذخیره نفت جاسک خبر داد و گفت: مقرر است شرکت منتخب قیمت‌ها را بر اساس نرخ واقعی، تعدیل کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از انرژی امروز، درحالیکه علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، از لغو مناقصه یکی از قراردادها در حوزه پایین‌دست نفت به دلیل انتشار ارقام نادرست خبر داده بود، معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد که شرکت برنده شده در مناقصه مخازن ذخیره نفت جاسک درحال اصلاح قیمت است. غلامرضا منوچهری در مورد این مناقصه بحث برانگیز، گفت: این بحث مربوط به قرارداد BOT مخازن بتنی ذخیره نفت جاسک است که مناقصه، رقابتی بین پنج شرکت بود، شرکتی برنده شد؛ هنوز مذاکرات ما با این شرکت ادامه دارد و از آن خواستیم نرخ‌ها را بر اساس قیمت‌های واقعی تعدیل کند.

منوچهری همچنین درمورد پیگیری و عقد قراردادهای جدید نفتی، گفت: روند طراحی‌شده را بر اساس زمانبندی طی می‌کنیم. خوشبختانه شرکت‌های طرف قرارداد ما نیز با همین برنامه جلو آمدند؛ هم‌اکنون نیز کارها را فشرده‌تر کردیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، قرار دادد BOT شامل احداث مخازن ذخیره به میزان ۱۰میلیون بشکه در منطقه جاسک می‌شود. شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران از سال ۱۳۹۴، برای این طرح فراخوان داد و بر این اساس طرح احداث مخازن ذخیره‌سازی نفت خام با ظرفیت ۱۰ میلیون بشکه در منطقه جاسک واقع در استان هرمزگان به صورت تامین منابع مالی، ساخت، بهره‌برداری و مالکیت به بخش خصوصی واجد شرایط برای واگذاری معرفی شد.



  کد خبر : 4606
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :